Waar is Morethansoap gevestigd?

Morethansoap is gevestigd in Huijbergen en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Zuid West Nederland onder nummer 54551854.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Via een overschrijving. U kunt het factuurbedrag overmaken op
ING rekeningnummer: NL03 INGB 0006 1353 13 t.n.v. Morethansoap te Huijbergen onder vermelding van uw factuur nummer.

iDEAL:  U kunt gebruik maken van betaling via Ideal

Wat is iDEAL: Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich hiervoor moet aanmelden. Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betalingsopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert dan uw betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Moni Lana wordt geinformeerd dat de bestelling is betaald.

Betaling via Paypal:
Een internationaal erg bekende payment-provider. PayPal werkt op basis van e-mailadressen in plaats van rekeningnummers. De verkopende partij doet een betalingsverzoek, en de kopende partij reageert daarop met de betaling. Er kan betaald worden vanuit een tegoed dat op de PayPal account gestort kan worden, of er kan een bankrekeningnummer of Creditcard aan gekoppeld worden. 

Betaling via Creditcard:
De meest gebruikte creditcards worden geaccepteerd.

Betaling via via Bancontact/Mistercash:
Speciaal voor onze Belgische klanten.


Ik zie “STG MOLLIE PAYMENTS” op mijn bankafschrift staan, waarvoor is dit?
De rekening met de tenaamstelling “STG MOLLIE PAYMENTS” is van Stichting Mollie Payments. Zij zijn een payment service provider en handelen betalingen af voor een groot aantal internetbedrijven, waaronder ook voor Morethansoap.nl
Het kan dus goed zijn dat u ergens op internet een product of dienst hebt aangeschaft en dat Mollie deze betaling heeft verwerkt. Doordat de gelden eerst bij Mollie terecht komen ziet u hun naam op u bankafschrift.  

Is het mogelijk om van buiten Nederland een bestelling te plaatsen?

Ja dat kan. Voor meer informatie en de verzendkosten kijk op de pagina Verzendkosten

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Nadat uw betaling is bijgeschreven op onze rekening, wordt uw bestelling verzonden. U ontvangt een e-mail op de dag dat wij uw pakket versturen. De normale levertijd van Post NL en DHL is 1 tot 3 werkdagen voor een zending binnen Nederland en 2 tot 8 dagen voor een zending naar het Buitenland.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Natuurlijk kan dat. Stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail of neem even telefonisch contact op, dan passen wij uw bestelling voor u aan.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Controleert u even of de bevestigingsmail misschien in uw folder met ongewenste e-mail (spam) terecht is gekomen. Is dit niet het geval neem dan contact met ons op.

Krijg ik een bewijs van betaling?

Zodra de betaling bij ons is ontvangen, krijgt u van ons een e-mail.

Is het mogelijk om uw bestelling te laten afleveren op een ander adres?

Ja dit is mogelijk, geef dit door via de website of neem contact met ons op

Zijn alle artikelen uit voorraad leverbaar?

Wij proberen zo veel mogelijk op voorraad te hebben, door goede afspraken met onze leveranciers hebben we de producten di niet in voorraad zijn binnen enkel dagen in huis.

Het kan zijn dat een artikel (tijdelijk) niet leverbaar is. Wij nemen contact met u op om samen te overleggen of u een alternatief wenst te ontvangen of wenst te wachten.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer de producten direct op  voorraad zijn, worden deze na betaling verzonden. 

Waar moet ik zijn met een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@morethansoap.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het ongebruikte product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@morethansoap.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ik heb nog een andere vraag

Neem contact met ons op, dit kan via info@morethansoap.nl of bel 0031-(0)6-11147444  (ma - vr 9.00 - 15.00 uur)


No products

To be determined Verzenden
€ 0,00 Tax
€ 0,00 Total

Prices are tax included

Check out